Archieven: FAQs

Waarom moet ik een tijdstip van ophaling kiezen bij on-line bestellingen?

U dient bij on-line bestellingen steeds een tijdstip van ophaling te selecteren omwille van logistieke redenen. Zo kunnen we onze werkzaamheden beter plannen bij drukkere momenten en bent u zeker dat uw bestelling klaar staat op het door u gekozen tijdstip van ophaling. U kan…

Ik wil een vorige bestelling opnieuw plaatsen… Kan dit?

Wanneer u bent ingelogd op de website kan u via de optie ‘bestelgeschiedenis” in het menu uw 12 laatste bestellingen zien. U heeft dan de keuze om ieder artikel uit het overzicht apart toe te voegen. Ieder artikel hoeft hiervoor niet uit dezelfde bestelling te…

Ik wil mijn brood dikker gesneden. Kan dit?

We kunnen op aanvraag alle broden ook iets dikker snijden. U kan dit gewoon vragen in de winkel. Bij on-line bestellingen kan u dit steeds vermelden als opmerking bij uw bestellen.

Hoe bestel ik een gepersonaliseerde taart?

U kan een gepersonaliseerde taart bestellen door in het menu te kiezen voor ‘Bestellen’ en vervolgens te kiezen voor ‘Gepersonaliseerde taart’. U dient vervolgens het invulformulier in te vullen. Er is ook de mogelijkheid om een foto/afbeelding door te sturen met het invulformulier. Deze wordt…

Hoe werkt een on-line bestelling?

U maakt uw keuze via “Bestellen”, vult uw winkelwagentje met uw keuzes en plaatst uw bestelling. Het is belangrijk om alle vereiste gegevens correct in te vullen. U ontvangt een kopie van uw bestelling via e-mail na het uitvoeren van de on-line betalingskeuze. Na ontvangst…

Hoe lang moet ik wachten op een bestelling?

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een mogelijke wachttijd afhankelijk van de drukte in de winkel. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen. Voor afhalingen in de winkel schuift u dus gewoon aan.

Om het afhalen van reeds betaalde bestellingen vlotter te laten verlopen hebben we hiervoor een apart afhaalpunt voorzien naast de winkel dat enkel op zaterdag- & zondagvoormiddag open is van 7u tot 12u.

Leveren jullie ook aan huis?

Op dit moment werken we enkel met ophaling. Er zijn dus geen leveringen aan huis mogelijk.

Kan ik alle dagen alles uit jullie volledige aanbod bestellen?

Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Er zijn producten in ons gamma welke we enkel op speficieke dagen in de week beschikbaar hebben. Het spreekt voor zich dat een product dat bvb enkel op woensdag beschikbaar is niet voor vrijdag kan besteld worden. Dit staat…

Kan ik voor vandaag/morgen al een bestelling plaatsen?

Op dit ogenblik is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen voor de huidige dag zelf. U krijgt bij uw bestelling de optie om een datum en ophaalmoment te selecteren. Het is dus perfect mogelijk om minimaal 1 dag of meerdere dagen op voorhand reeds on-line een bestelling te plaatsen.

Door uw bestelling minimaal 1 dag op voorhand door te sturen kunnen wij het nodige doen om aan uw wensen te voldoen en uw bestelling tijdig en volledig klaar te zetten.

U dient er wel rekening mee te houden dat mogelijk bepaalde producten slechts beschikbaar zijn op een specifieke dag. Dit hebben we dan ook bij deze producten expliciet vermeld.

Wordt mijn bestelling alleen behandeld of wordt deze samen behandeld met die van andere klanten?

Om de kwaliteit te garanderen worden er geen bestellingen samen behandeld/klaar gemaakt. Wij behandelen telkens één bestelling per keer. Hierdoor is de kans op een foutje bij de afhandeling quasi nihil. Mocht er toch een fout geslopen zijn in uw bestelling dan kan u in…

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen, hetzij telefonisch of via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten (tijdens zeer drukke momenten kan…

Tot hoe laat kan ik on-line bestellen?

On-line bestellingen dienen ook minimaal 1 dag op voorhand te worden uitgevoerd. U kan dus geen bestelling doorvoeren voor dezelfde dag als deze waarop u uw bestelling plaatst. Het is echter wel mogelijk om meerdere dagen op voorhand uw bestelling on-line door te geven. Momenteel staat het aantal dagen waarop u on-line vooraf kan bestellen op 28 dagen!

On-line zijn we 24/7 open voor bestellingen en kan u een bestelling (minimaal 1 dag op voorhand!) doorgeven voor iedere komende dag dat de winkel open is. Op dagen dat de winkel gesloten is, is er dus geen afhaling mogelijk!

On-line bestellen, voor de volgende dag dat we open zijn, is slechts mogelijk tot 17u10. Om 17u10 sluiten we de bestellingen af. Na 17u10 is het dus niet meer mogelijk om nog een bestelling door te geven voor de volgende dag.

De dag voor een feestdag of speciale gelegenheid kan er echter maar tot 15.30 besteld worden. Met Kerst & eindejaar zijn er andere regels.

Vragen jullie on-line dezelfde prijzen als in de handelszaak?

Ja, wij vragen exact dezelfde prijzen on-line als in onze handelszaak.

Kan ik betalen via Bancontact, Payconic, … ?

Het is mogelijk om bij het ophalen van uw bestelling te betalen via bancontact, payconic, … We aanvaarden ook cash, dit mag dus zeker en vast. Bij on-line bestellingen kan er ook on-line betaald worden (via bancontact of payconic) bij het bevestigen van uw bestelling.…

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Dit kan zeker, het automatisch antwoordapparaat ligt aan. Hier kan je eventueel uw bestelling inspreken. Vergeet ook zeker niet om uw telefoonummer te vermelden. Zo kunnen wij u bereiken bij eventuele vragen of problemen.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren of aanpassen, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van voeding is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren of een kleine aanpassing door te laten voeren. Indien deze bestelling al…

Kan ik bij jullie ter plaatse eten?

Neen, aangezien we niet beschikken over een verbruikszaal is het dus niet mogelijk om in onze zaak uw aankopen op te eten.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling onmiddellijk deze ophalen?

Neen, alle on-line bestellingen plannen we in voor de door u gekozen datum en het gekozen afhaalmoment.

Pas na de bevestiging dat de on-line betaling is gelukt zal de bestelling worden klaargemaakt.Het is dus van groot belang dat u tijdig uw on-line bestelling doorvoert. Na 17u10 is het niet meer mogelijk om nog een bestelling te plaatsen voor de volgende dag dat we open zijn.

Bij het ophalen van uw bestelling breng dan ook zeker het Order-ID mee welke in de e-mail met de bevestiging van uw bestelling vermeldt staat. Zo vinden we uw bestelling vlugger terug.