FAQ

On-line bestellen

U kan een gepersonaliseerde taart bestellen door in het menu te kiezen voor ‘Bestellen’ en vervolgens te kiezen voor ‘Gepersonaliseerde taart’. U dient vervolgens het invulformulier in te vullen. Er is ook de mogelijkheid om een foto/afbeelding door te sturen met het invulformulier. Deze wordt dan geprint op de taart. Het is belangrijk dat deze foto/afbeelding van een zo goed mogelijke kwaliteit is. Het spreekt voor zich dat een te kleine foto/afbeelding niet scherp genoeg meer is wanneer deze dient te worden vergroot.

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een mogelijke wachttijd afhankelijk van de drukte in de winkel. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen. Voor afhalingen in de winkel schuift u dus gewoon aan.

Om het afhalen van reeds betaalde bestellingen vlotter te laten verlopen hebben we hiervoor een apart afhaalpunt voorzien naast de winkel dat enkel op zaterdag- & zondagvoormiddag open is van 7u tot 12u.

U maakt uw keuze via “Bestellen”, vult uw winkelwagentje met uw keuzes en plaatst uw bestelling. Het is belangrijk om alle vereiste gegevens correct in te vullen. U ontvangt een kopie van uw bestelling via e-mail na het uitvoeren van de on-line betalingskeuze. Na ontvangst van uw bestelling en de bevestiging dat de betaling is correct doorgegaan plannen wij deze zo spoedig mogelijk in op het door u gekozen afhaalmoment.

Het spreekt voor zich dat wanneer u kiest voor “Betaling bij ophaling in de winkel” u geen on-line betaling dient te verrichten en uw bestelling onmiddellijk wordt verzonden en door ons ingepland om te worden verwerkt voor het door u gekozen afhaalmoment.

Wanneer u bent ingelogd op de website kan u via de optie ‘bestelgeschiedenis” in het menu uw 12 laatste bestellingen zien. U heeft dan de keuze om ieder artikel uit het overzicht apart toe te voegen. Ieder artikel hoeft hiervoor niet uit dezelfde bestelling te komen Of u kan er ook voor kiezen om een vorige bestelling in zijn geheel opnieuw toe te voegen aan het winkelmandje. Indien er ondertussen prijswijzigingen zijn geweest wordt het artikel in het winkelmandje aan de huidig geldende prijs toegevoegd. Het is dus mogelijk dat een identieke bestelling een prijsverschil heeft. Het spreekt voor zich dat u het winkelmandje nog verder kan aanvullen met andere artikels of ook bijvoorbeeld de aantallen kan wijzigen.

Bij het online bestellen van voeding is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren of een kleine aanpassing door te laten voeren. Indien deze bestelling al wordt behandeld of klaargemaakt kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.

We kunnen op aanvraag alle broden ook iets dikker snijden. U kan dit gewoon vragen in de winkel. Bij on-line bestellingen kan u dit steeds vermelden als opmerking bij uw bestellen.

Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Er zijn producten in ons gamma welke we enkel op speficieke dagen in de week beschikbaar hebben. Het spreekt voor zich dat een product dat bvb enkel op woensdag beschikbaar is niet voor vrijdag kan besteld worden. Dit staat dan ook steeds duidelijk vermeldt bij de desbetreffende producten.

Het is mogelijk om bij het ophalen van uw bestelling te betalen via bancontact, payconic, … We aanvaarden ook cash, maar gezien de huidige situatie met covid-19 geven we de voorkeur aan elektronische betalingen.

Bij on-line bestellingen kan er ook on-line betaald worden (via bancontact of payconic) bij het bevestigen van uw bestelling. Als deze on-line betaling niet is gelukt zal uw bestelling ook niet worden klaargemaakt.

Neen, aangezien we niet beschikken over een verbruikszaal is het dus niet mogelijk om in onze zaak uw aankopen op te eten.

Neen, alle on-line bestellingen plannen we in voor de door u gekozen datum en het gekozen afhaalmoment.

Pas na de bevestiging dat de on-line betaling is gelukt zal de bestelling worden klaargemaakt.Het is dus van groot belang dat u tijdig uw on-line bestelling doorvoert. Na 17u30 is het niet meer mogelijk om nog een bestelling te plaatsen voor de volgende dag dat we open zijn.

Bij het ophalen van uw bestelling breng dan ook zeker het Order-ID mee welke in de e-mail met de bevestiging van uw bestelling vermeldt staat. Zo vinden we uw bestelling vlugger terug.

Helaas is het niet meer mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom, vanaf heden enkel nog bestellen via deze website. Alvast bedankt!

Op dit ogenblik is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen voor de huidige dag zelf. U krijgt bij uw bestelling de optie om een datum en ophaalmoment te selecteren. Het is dus perfect mogelijk om minimaal 1 dag of meerdere dagen op voorhand reeds on-line een bestelling te plaatsen.

Door uw bestelling minimaal 1 dag op voorhand door te sturen kunnen wij het nodige doen om aan uw wensen te voldoen en uw bestelling tijdig en volledig klaar te zetten.

U dient er wel rekening mee te houden dat mogelijk bepaalde producten slechts beschikbaar zijn op een specifieke dag. Dit hebben we dan ook bij deze producten expliciet vermeld.

Op dit moment werken we enkel met ophaling. In de (nabije) toekomst overwegen we zeker om ook de mogelijk tot levering aan huis te voorzien voor onze klanten.

On-line bestellingen dienen ook minimaal 1 dag op voorhand te worden uitgevoerd. U kan dus geen bestelling doorvoeren voor dezelfde dag als deze waarop u uw bestelling plaatst. Het is echter wel mogelijk om meerdere dagen op voorhand uw bestelling on-line door te geven. Momenteel staat het aantal dagen waarop u on-line vooraf kan bestellen op 28 dagen!

On-line zijn we 24/7 open voor bestellingen en kan u een bestelling (minimaal 1 dag op voorhand!) doorgeven voor iedere komende dag dat de winkel open is. Op dagen dat de winkel gesloten is, is er dus geen afhaling mogelijk!

On-line bestellen, voor de volgende dag dat we open zijn, is slechts mogelijk tot 17u30. Om 17u30 sluiten we de bestellingen af en beginnen we met de verwerking en het klaarmaken van deze bestellingen. Iedere dag waarop de winkel open is kan er dus slechts tot 17u30 besteld worden voor de eerstvolgende dag dat de winkel open is. Na 17u30 is het dus niet meer mogelijk om nog een bestelling door te geven voor de volgende dag.

Ja, wij vragen exact dezelfde prijzen on-line als in onze handelszaak.

U dient bij on-line bestellingen steeds een tijdstip van ophaling te selecteren omwille van logistieke redenen. Zo kunnen we onze werkzaamheden beter plannen bij drukkere momenten en bent u zeker dat uw bestelling klaar staat op het door u gekozen tijdstip van ophaling.

U kan momenteel kiezen uit volgende tijdstippen:

  • voor 8u
  • tussen 8u en 12u
  • na 12u

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen, hetzij telefonisch of via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten (tijdens zeer drukke momenten kan reactietijd jammer genoeg langer zijn). Wij rekenen hierin op uw begrip.

Om de kwaliteit te garanderen worden er geen bestellingen samen behandeld/klaar gemaakt. Wij behandelen telkens één bestelling per keer. Hierdoor is de kans op een foutje bij de afhandeling quasi nihil. Mocht er toch een fout geslopen zijn in uw bestelling dan kan u in onze FAQ vinden welke stappen u kan ondernemen.